Kao odgovor na pandemiju COVID-19 , uveli smo bezbednosni protokol, koji obezbeđuje uslove za udoban i bezbedan boravak i rad.

COVID 19 procedure – Hotel Amsterdam

  • Početna
  • COVID 19 procedure – Hotel Amsterdam

Kodesk dobre prakse - hotel Amsterdam

Budite bezbrižni i zaštićeni

Kao odgovor na pandemiju COVID-19, uveli smo bezbednosni protokol u hotelu Amsterdam, koji kako Vama, tako i našim zaposlenima obezbeđuje uslove za udoban i bezbedan boravak i rad.

Naš kodeks dobre prakse zasniva se na tri principa – siguran gost, bezbedan boravak i bezbedan zaposleni.

Istovremeno, obaveštavamo Vas da svi deterdženti i materijali koji se koriste za dezinfekciju poseduju neophodne antivirusne i bakteriološke sertifikate.

Čisto i sigiurno - Hotel Amsterdam

Postupak prijave u hotel

  • Recepcija i loby hotela se dezinfikuju na svakih sat vremena i redovno provetravaju.
  • Prijava se vrši individualno, uz maksimalno smanjenje procedura.
  • Sredstvo za dezinfekciju ruku, rukavice i olovke za jednokratnu upotrebu su dostupni na recepciji.
  • Recepcijski pult, terminali za plaćanje i ključevi soba se redovno dezinfikuju i moraju se dezinfikovati nakon svake prijave.
  • Recepcijski pult, terminali za plaćanje i ključevi soba se redovno dezinfikuju i moraju se dezinfikovati nakon svake prijave.
  • Određena je “bezbedna udaljenost” za goste koji čekaju u redovima za prijem. Maksimalan broj gostiju koji borave u holu je ograničen na 4 osoba.
  • Procedura prijave uključuje obaveznu zdravstvenu potvrdu ili COVID GREEN PASS.
  • Rad recepcijskog osoblja u postupku prijave i ostalih recepcijskih aktivnosti odvija se kroz zaštitno staklo ili masku za lice.

Smeštaj – Hotel Amsterdam

  • Svaka soba se obavezno ozonira/provetrava nakon odjave, uz potpunu dezinfekciju nameštaja i opreme koja se nalazi u prostoriji, posebno telefona, mini bara i TV-a sa daljinskim upravljačem.
  • Posteljina se menja u skladu sa bezbednostim standardima i korišćenjem dezinfekcionih sredstava.
  • Detaljna dezinfekcija prostorija kupatila sprovodi se svakodnevno korišćenjem materijala za jednokratnu upotrebu i dezinfekcionih sredstava iz profesionalne kozmetičke linije.
  • Svakodnevno čišćenje se vrši samo na zahtev gosta, uz sve neophodne mere predostrožnosti. Procedura obuhvata temeljno provetravanje i dezinfekciju nameštaja i sobnog sadržaja.
  • Sve sobe su opremljene sredstvima za dezinfekciju ruku.
  • Osoblje iz službe domaćinstva čišćenje obavlja sa rukavicama za jednokratnu upotrebu, uz održavanje bezbedne udaljenosti od gosta.
  • Tokom čišćenja, kolica su zaštićena zaštitnom folijom, usisivači se svaki put dezinfikuju a sredstva i alati za čišćenje se koriste jednokratno u svakoj prostoriji.
  • U soba su istaknute informacje o važećim bezbednosnim pravilima i procedurama

Javni prostor – Hotel Amsterdam

  • Kvake na vratima, rukohvati, prekidači za svetlo, vrata koja vode u hodnike i stepeništa se dezinfikuju nekoliko puta dnevno.
  • Ulaz u hol hotela je opremljen prostirkom za dezinfekciju cipela
  • Dezifekcija hotelskog lifta se vrši najmanje jednom na sat, uz uvođenje ograničenja broja osoba koje ga koriste u isto vreme na maksimalno 4 osobe.
  • Sredstvo za dezinfekciju ruku dostupno je na svakom spratu objekta
  • Na ulasku u restoran iz pravca lifta – beskontaktni Smart Stand Hygiene system
  • U javnim toaletima na galeriji, na nivou -1, nivou – 3 i toaletu na 7.spratu
  • Na ulasku u lift u holu/na prvom nivou i na 7.spratu

Restoran  – Hotel Amsterdam

  • Restoran radi svakog dana od 07.00 do 23.00 po važećim sanitarnim propisima
  • Room service je moguć na zahtev gosta, uz poštovanje svih bezbedonosnih pravila
  • Kolica za room service kao i poslužavnici za konobare se redovno dezinfikuju. Pribor za jelo, tanjiri i čaše se čiste u skladu sa sanitarnim propisima.
  • Room service usluga je besplatna
  • Osoblje restorana radi sa rukavicama za jednokratnu upotrebu i maskama/štitnicima za lice, održavajući bezbednu socijalnu distancu.

Wellness & Spa  – Hotel Amsterdam

  • Spa i Wellness zonu mogu koristiti samo gosti hotela. Rezervacija termina je neophodna, vrši se na recepciji a maksimalan broj osoba koji mogu koristiti u isto vreme je 5.

Zaposleni – Hotel Amsterdam

  • Svi zaposleni se redovno informišu i obučavaju u skladu sa bezbednosnim standardima i procedurama u skladu sa zahtevima Minstarstva zdravlja.
  • Po dolasku na posao, svaki zaposleni se kontroliše o svom zdravstvenom stanju, u slučaju negativnih simptoma zaposleni ne sme da radi.
  • Svaki zaposleni obavlja poslove u rukavicama za jednokratnu upotrebu i u skladu sa zahtevima, sa maskom, u delovima objekta u kojima se ostavaruje direktan kontakt sa gostom.
  • Zaposleni imaju pristup sredstvima za dezinfekciju – tečnostima, vlažnim maramicama sredstvima za ličnu zaštitu.
  • - Zajedničke prostorije za zaposlene – toaleti i ostale prostorije se redovno dezinfikuju uz poštovanje svih bezbednosnih standarda.

Procedure tokom COVID 19 pandemije

Pročitajte pre nego što dodđete!

OSEĆAJTE SE BEZBEDNO I ZAŠTIĆENO

Status hotela

Obaveštavamo Vas da je hotel Amsterdam otvoren.

Bezbednosne procedure

Trudimo se da omogućimo najbezbednije i najprijateljskije okruženje tokom Vašeg boravka kod nas.

Akcije koje smo preduzeli su:

  • Dubinsko čišćenje i dezinfekciju svih hotelskih soba, restoranskih prostorija i konferencijskih sala.
  • Sve hotelske sobe raspolažu sredstvima za dezinfekciju ruku.
  • Sve javne prostorije obezbeđene su sredstvima za dezinfekciju ruku.
  • Osoblje je obučeno za pravilno vođenje sanitarnih procedura i brigu o sopstvenoj i bezbednosti gostiju.

Direktan kontakt

Ako vam je potrebna pomoć ili imate bilo kakva pitanja u vezi sa rezervacijom ili bezbednosnim procedurama u hotelu, kontaktirajte nas na telefon: +381 11 4155 880 ili e mail info@amsterdamhotelbelgrade.com

Naše osoblje vam stoji na raspolaganju 24/7.

Korisne informacije

Sve detaljne informacije o trenutnom stanju i regulativama iz COVID 19 oblasti možete dobiti na sajtu https://covid19.rs/ . Ako primetite neke od simptoma (kao što su povišena temperature, kašalj i kratak dah), obratite se najbljižoj nadležnoj službi.

Registration

Forgotten Password?