Kao odgovor na pandemiju COVID-19 , uveli smo bezbednosni protokol, koji obezbeđuje uslove za udoban i bezbedan boravak i rad.

Klompen konferencijska sala

Sala za sastanke i konferencije - Klompen Hotel Amsterdam Beograd

Klompen konferencijska sala

Klompen konferencijska sala odličan je izbor ukoliko želite da okupite svoj tim, organizujete sastanak sa poslovnim partnerima, održite nezaboravne seminare, radionice ili efektne prezentacije. Bilo da organizujete korporativni sastanak, team buiding, konferenciju, biznis prezentaciju ili druga poslovna okupljanja, na raspolaganju Vam je moderna konferencijska sala, opremljena najsavremenijom audio i video opremom.

Konferencijski prostor površine 42m2 može se lako i funkcionalno prilagoditi potrebama i zahtevima klijenata, kao i tipu događaja koji se u njoj održava. Maksimalnog je kapaciteta do 40 učesnika u bioskopskoj postavci. Ukoliko Vaš poslovni događaj zahteva i učešće prevodilaca ili novinara, Klompen sala raspolaže i gluvom sobom.

Zašto izabrati hotel Amsterdam

Ljubazno osoblje!

Ljubazno i nasmejano osoblje pobrinuće se da Vam boravak u našem hotelu postane najlepša uspomena

Nenadmašne cene!

Nenadmašne cene i promotivne ponude garantuju Vam najbolji odnos cene i kvaliteta usluga!

Odlična lokacija

Odlična lokacija u centru grada savršena je polazna tačka za obilazak Beograda ili odlazak na poslovne sastanke!

Sigurna rezervacija

Sigurna, brza i jednostavna online ili telefonska rezervacija željenog hotelskog smeštaja!

Raznovrstan sadržaj

Raznovrstan sadržaj za Vaše prvoklasno uživanje: atraktivan restoran, prijatan bar, moderan Spa&Wellness centar i 3 konferencijske sale!

Lako upravljanje rezervacijom

Lako upravljanje rezervacijom omogućava da promenite, otkažete ili proverite sve pojedinosti Vaše rezervacije!

Rezervišite Klompen konferencijsku salu

Ukoliko želite, Klompen konferencijsku salu možete rezervisati pozivom na broj telefona ili slanjem e-mail upita. Naš tim će nastojati da u što kraćem roku odgovoriti na Vaš zahtev, kako bismo se dogovorili u vezi svih detalja vezanih za organizaciju željenog događaja!

Moderan dizajn

Profesionalno i moderno dizajnirana i uređena, Klompen konferencijska sala ispunjava sve zahteve i principe vrhunskog konferencijskog prostora. Na prvom mestu, omogućava neometanu i kvalitetnu, kako vizuelnu, tako i audio komunikaciju. Učesnici poslovnog skupa se moraju jasno videti, čuti i razumeti, kako bi produktivnost i efikasnost rada bile na najvišem nivou. To se, pre svega, postiže adekvatnom organizacijom prostora, što podrazumeva pravilan rasporeda stolova, mesta sedenja učesnika, kao i tehničke opreme. Posebna pažnja posvećena je najsavremenijim sistemima ozvučenja i rasvete. Kvalitetna zvučna izolacija garantuje mirno i prijatno radno okruženje. Savremeno poslovanje ne može se zamisliti bez brze Wi-Fi konekcije odličnog protoka, o čemu smo posebno vodili računa. Idealnu temperaturu konferencijskog radnog prostora obezbeđuje centralna klima, koja je po potrebi, podesiva za grejanje ili hlađenje.

Konferencijska sala Klompen opremljena je najkvalitetnijom tehničkom opremom. Korisnicima su na raspolaganju: projektor, motorizovano platno za projektor sa daljinskim upravljačem, laptop, prezenter, flip chart, flomasteri i mnogi drugi materijali i oprema.

Sinonim za uspešno poslovanje!

Kvalitetna konferencijska sala jedan je od preduslova za uspešno poslovanje u savremenom biznis svetu. Svaki uspešan poslovni projekat počinje i završava se u konferencijkoj, odnosno, sali za sastanke. U njima kompanije održavaju interne ili sastanke sa klijentima i poslovnim partnerima. Organizuju predavanja, seminare, brainstorminge, edukacije, team buildinge i mnoge druge specijalne poslovne događaje i aktivnosti.

Benefiti koji kompanije dobijaju organizovanjem specijalnih poslovnih skupova, sastanaka i događaja su: sklapanje novih poslova, rešavanje problema, profesionalno umrežavanje, kreiranje imidža i prepoznatljivosti na poslovnom tržištu, unapređenje poslovanja, povećanje produktivnosti zaposlenih, edukacija i samoaktualizacija itd.

Da bi se očekivani benefiti uspešno realizovali, održavanje ovakvih poslovnih dešavanja u renomiranim salama, vrhunskog kvaliteta opremljenosti i uslova za rad, na dobrim lokacijama, izuzetno je važno i značajno.

Kako biste ostavili dobar utisak, upešno organizovali događaj i ostvarili dobre poslovne rezultate, Klompen konferencijska sala hotela Amsterdam će biti Vaš najbolji i najvažniji saradnik u tom projektu.

Poslednje sa bloga

Najnovije vesti na jednom mestu!

Registration

Forgotten Password?