top of page

Konferencijska sala Windmolen hotela Amsterdam, sa površinom od 44 m², pruža privatnost i nudi mirno i prijatno radno okruženje. Njena multifunkcionalna prostorija može se prilagoditi različitim vrstama poslovnih sastanaka. Idealna je za organizaciju poslovnih sastanaka, seminara, konferencija, prezentacija, obuka i edukacija za maksimalno 40 učesnika.

U skladu sa zahtevima savremenog poslovanja, konferencijska sala Windmolen takođe ima izolovanu sobu namenjenu za smeštaj prevodilaca i novinara koji pokrivaju određeni događaj.

Konferencijski prostor i oprema sale Windmolen su na najvišem nivou i mogu zadovoljiti sve potrebe i zahteve poslovnih korisnika. Dizajnirana i ukrašena sa stilom, sala zrači poslovnom elegancijom i velikim osećajem povezanosti među učesnicima. Kvalitetan i udoban kancelarijski nameštaj, pravilno raspoređen, ne samo da doprinosi udobnosti i estetskom dojmu učesnika, već i poboljšava uspešnu poslovnu komunikaciju. Kvalitetna komunikacija vodi bržoj i lakšoj razmeni informacija, znanja i ideja, pronalaženju adekvatnih rešenja i donošenju dobrih poslovnih odluka.

Konferencijska sala Windmolen opremljena je najnovijom tehnologijom, brzim Wi-Fi internetom, vrhunskim audio sistemom i odličnom rasvetom. Učesnicima su na raspolaganju laptop, projektor, motorizovani ekran za projektor sa daljinskim upravljačem, flip-čart, prezentator, markeri, kao i ostali potrebni materijali i oprema. Kvalitetna zvučna izolacija garantuje neprekidan rad i nesmetan tok poslovnih događaja. Idealna temperatura sobe, pogodna za uspešan rad i prijatan boravak učesnika, obezbeđuje centralno klima-uređaj koji se može prilagođavati za grejanje ili hlađenje po potrebi.

Poslovni događaji i okupljanja su sastavni deo poslovanja svake uspešne kompanije. Organizuju se kako bi se bolje povezali i ojačali odnosi sa poslovnim saradnicima, partnerima i klijentima, izgradila slika, predstavile usluge i proizvodi, prikazala poslovna postignuća, razmenilo znanje itd.

Prednosti i koristi organizovanja poslovnog sastanka na dobrom mestu, u prestižnom, dobro opremljenom poslovnom okruženju su brojne, jer takvi događaji prikazuju i predstavljaju domaćina kompanije.

Zbog toga je konferencijska sala Windmolen savršen izbor za organizaciju uspešnog korporativnog događaja, koji će vašu kompaniju predstaviti u najboljem svetlu. Smeštena u renomiranom hotelu Amsterdam u Beogradu, ima odličnu lokaciju u centru grada. Već postojeća reputacija hotela dodatno će doprineti jačanju reputacije i imidža organizatora događaja. Savršeno uređeni i opremljeni konferencijski prostor će poboljšati i ojačati dobar utisak i uspešnost okupljanja. Odlična usluga profesionalnog osoblja i prateći sadržaji, poput prelepog restorana i spa centra, predstavljaju dodatni bonus.

bottom of page