Kao odgovor na pandemiju COVID-19 , uveli smo bezbednosni protokol, koji obezbeđuje uslove za udoban i bezbedan boravak i rad.
the unique purchase benefit is probably the features of best replica watches. efficiency with the the watchmaking industry system stands out as the first step toward best https://movadowatch.to/. cheap replicas relojes under $59 is first-rate skill-sets and exquisite combination of remarkable natural elegance. anticipating or simply after the mood within the days may be a offer for cheap ceasuri replica under $62. best swiss https://www.alexandermcqueen.to/ has realized the dream of owning the excellent quality of watches. reddit https://chloereplica.to timepiece exercises some older the watchmaking arena technicians. all reddit https://www.salvatoreferragamoreplica.ru incorporates much effort from a set of superior craftsmen.

Sala za sastanke

Konferencijske sale za sastanke - hotel Amsterdam Beograd 1
Konferencijske sale za sastanke - hotel Amsterdam Beograd 2

Konferencijska sala

Profesionalno opremljena i lepo uređena sala za sastanke, odnosno, konferencijska sala, od izuzetnog je značaja za poslovanje i imidž svake firme. Sala za sastanke predstavlja prostor u kome se održavaju važni sastanci i susreti sa klijentima i poslovnim partnerima, ali i međusobni sastanci članova kolektiva. Za poslovne potrebe svojih gostiju, hotel Amsterdam na raspolaganju ima 3 konferencijske sale koje ispunjavaju najviše kriterijume i najnovije trendove u kongresnom turizmu.

S obzirom da raspolaže kompletnom pratećom i neophodnom infrastrukturom, u hotelu Amsterdam možete organizovati i višednevna dešavanja i skupove. Pored vrhunski opremljenih konferencijskih sala, koje obezbeđuju idelane uslove za rad, hotel Amsterdam nudi i izuzetnu lokaciju, odličan smeštaj, fantastičan restoran, kvalitetnu uslugu, kao i sadržaje za opuštanje. Nakon napornog dana, relaksacija u hotelskom Spa & Wellness centru, savršen je način da povratite energiju, povećate pozitivno raspoloženje, produktivnost i motivaciju za dalji rad

Konferencijska sala

Van Gogh

Ukoliko Vam je potrebno kvalitetno mesto da organizujete poslovni sastanak onda je Van Gogh konferencijska sala idealan izbor za Vas.

Konferencijska sala

Windmolen

Windmolen konferencijska sala hotela Amsterdam, kvadrature 44 m2, obezbeđuje privatnost i nudi  mirno i prijatno radno okruženje.

Konferencijska sala

Klompen

Klompen konferencijska sala odličan je izbor ukoliko želite da okupite svoj tim, organizujete sastanak sa poslovnim partnerima…

Zašto izabrati hotel Amsterdam

Ljubazno osoblje!

Ljubazno i nasmejano osoblje pobrinuće se da Vam boravak u našem hotelu postane najlepša uspomena

Nenadmašne cene!

Nenadmašne cene i promotivne ponude garantuju Vam najbolji odnos cene i kvaliteta usluga!

Odlična lokacija

Odlična lokacija u centru grada savršena je polazna tačka za obilazak Beograda ili odlazak na poslovne sastanke!

Sigurna rezervacija

Sigurna, brza i jednostavna online ili telefonska rezervacija željenog hotelskog smeštaja!

Raznovrstan sadržaj

Raznovrstan sadržaj za Vaše prvoklasno uživanje: atraktivan restoran, prijatan bar, moderan Spa&Wellness centar i 3 konferencijske sale!

Lako upravljanje rezervacijom

Lako upravljanje rezervacijom omogućava da promenite, otkažete ili proverite sve pojedinosti Vaše rezervacije!

Konferencijske sale za sastanke

Naše konferencijske sale za sastanke: Van Gogh, Windmolen i Klompen dizajnirane su i uređene tako da mogu zadovoljiti različite zahteve i potrebe svojih korisnika. Multifunkcionalne su, tako da se kapacitet ovih sala, kao i njihova unutrašnja organizacija, prilagođavaju broju učesnika i vrsti skupa koji se u njima održava.

Konferencijske sale hotela Amsterdam, u zavisnosti od događaja, mogu biti nameštene u vidu: bioskopske, board, banket ili koktel postavke, u obliku slova U ili slova T, kvadrata ili učionice. Odlikuje ih prijatna atmosfera i moderan poslovni ambijent. Možete računati na kvalitetnu zvučnu izolaciju, mir i tišinu, klimatizaciju, vrhunsko ozvučenje i rasvetu, Wi-Fi konekciju odličnog protoka, kao i na opremu najsavremenije tehnologije. Na raspolaganju su i gluve sobe namenjene za potrebe novinara i simultanih prevodilaca.

Organizacija poslovnih sastanaka i događaja

Uspešna organizacija brojnih poslovnih sastanaka i različitih poslovnih događaja je, u značajnoj meri, doprinela dobroj reputaciju i visokom rejtingu hotela Amsterdam. Prostori naših sala za sastanke pogodni su za: korporativne sastanke, team building-e, kongrese, konferencije, seminare, simpozijume, prezentacije, treninge i druge slične događaje. Kompletno ili delimično, prema Vašoj želji, planiranje i organizaciju prepustite nama. Izaberite željeni termin, obavestite nas o očekivanom broju učesnika skupa i svim Vašim zahtevima i potrebama, a naš iskusni tim profesionalaca će učiniti sve ostalo.

Budite sigurni da će svaki detalj biti isplaniran, organizovan i realizovan na najbolji mogući način. Takođe, u mogućnosti smo da organizujemo i posluženje hrane i pića. U svakom trenutku na raspolaganju će Vam biti i usluga našeg ljubaznog osoblja. Postojanje 3 konferencijske sale omogućava i veći broj mogućnosti, pa i to da istovremeno budu organizovana dva ili tri događaja.

Poslednje sa bloga

Najnovije vesti na jednom mestu!