

Konferencijska sala
Profesionalno opremljena i lepo uređena sala za sastanke, odnosno, konferencijska sala, od izuzetnog je značaja za poslovanje i imidž svake firme. Sala za sastanke predstavlja prostor u kome se održavaju važni sastanci i susreti sa klijentima i poslovnim partnerima, ali i međusobni sastanci članova kolektiva. Za poslovne potrebe svojih gostiju, hotel Amsterdam na raspolaganju ima 3 konferencijske sale koje ispunjavaju najviše kriterijume i najnovije trendove u kongresnom turizmu.
S obzirom da raspolaže kompletnom pratećom i neophodnom infrastrukturom, u hotelu Amsterdam možete organizovati i višednevna dešavanja i skupove. Pored vrhunski opremljenih konferencijskih sala, koje obezbeđuju idelane uslove za rad, hotel Amsterdam nudi i izuzetnu lokaciju, odličan smeštaj, fantastičan restoran, kvalitetnu uslugu, kao i sadržaje za opuštanje. Nakon napornog dana, relaksacija u hotelskom Spa & Wellness centru, savršen je način da povratite energiju, povećate pozitivno raspoloženje, produktivnost i motivaciju za dalji rad
Zašto izabrati hotel Amsterdam
Ljubazno osoblje!
Nenadmašne cene!
Odlična lokacija
Sigurna rezervacija
Raznovrstan sadržaj
Lako upravljanje rezervacijom
Konferencijske sale za sastanke
Naše konferencijske sale za sastanke: Van Gogh, Windmolen i Klompen dizajnirane su i uređene tako da mogu zadovoljiti različite zahteve i potrebe svojih korisnika. Multifunkcionalne su, tako da se kapacitet ovih sala, kao i njihova unutrašnja organizacija, prilagođavaju broju učesnika i vrsti skupa koji se u njima održava.
Konferencijske sale hotela Amsterdam, u zavisnosti od događaja, mogu biti nameštene u vidu: bioskopske, board, banket ili koktel postavke, u obliku slova U ili slova T, kvadrata ili učionice. Odlikuje ih prijatna atmosfera i moderan poslovni ambijent. Možete računati na kvalitetnu zvučnu izolaciju, mir i tišinu, klimatizaciju, vrhunsko ozvučenje i rasvetu, Wi-Fi konekciju odličnog protoka, kao i na opremu najsavremenije tehnologije. Na raspolaganju su i gluve sobe namenjene za potrebe novinara i simultanih prevodilaca.
Organizacija poslovnih sastanaka i događaja
Uspešna organizacija brojnih poslovnih sastanaka i različitih poslovnih događaja je, u značajnoj meri, doprinela dobroj reputaciju i visokom rejtingu hotela Amsterdam. Prostori naših sala za sastanke pogodni su za: korporativne sastanke, team building-e, kongrese, konferencije, seminare, simpozijume, prezentacije, treninge i druge slične događaje. Kompletno ili delimično, prema Vašoj želji, planiranje i organizaciju prepustite nama. Izaberite željeni termin, obavestite nas o očekivanom broju učesnika skupa i svim Vašim zahtevima i potrebama, a naš iskusni tim profesionalaca će učiniti sve ostalo.
Budite sigurni da će svaki detalj biti isplaniran, organizovan i realizovan na najbolji mogući način. Takođe, u mogućnosti smo da organizujemo i posluženje hrane i pića. U svakom trenutku na raspolaganju će Vam biti i usluga našeg ljubaznog osoblja. Postojanje 3 konferencijske sale omogućava i veći broj mogućnosti, pa i to da istovremeno budu organizovana dva ili tri događaja.