Windmolen konferencijska sala
Windmolen konferencijska sala hotela Amsterdam, kvadrature 44 m2, obezbeđuje privatnost i nudi mirno i prijatno radno okruženje. Njen multifunkcionalni prostor moguće je prilagoditi različitim tipovima poslovnih skupova. Idealna je za organizovanje poslovnih sastanaka, seminara, konferencija, prezentacija, obuka i treninga za maksimalno 40 učesnika.
U skladu sa zahtevima savremenog poslovanja, konferencijska sala Windmolen raspolaže i gluvom sobom namenjenom za smeštaj prevodilaca i novinara koji prate određeni događaj.
Zašto izabrati hotel Amsterdam
Ljubazno osoblje!
Nenadmašne cene!
Odlična lokacija
Sigurna rezervacija
Raznovrstan sadržaj
Lako upravljanje rezervacijom
Rezervišite Windmolen konferencijsku salu
Ukoliko želite, Windmolen konferencijsku salu možete rezervisati pozivom na broj telefona ili slanjem e-mail upita. Naš tim će nastojati da u što kraćem roku odgovoriti na Vaš zahtev, kako bismo se dogovorili u vezi svih detalja vezanih za organizaciju željenog događaja!
Konferencijski prostor i opremljenost
Konferencijski prostor i opremljenost Windmolen sale su na najvišem nivou i mogu ispuniti gotove sve potrebe i zahteve poslovnih korisnika.
Dizajnirana i uređena sa stilom, odiše poslovnom elegancijom i odličnim osećajem povezanosti među učesnicima skupa. Kvalitetan i udoban kancelarijski nameštaj, koji je pravilno raspoređen, ne čini samo da se učesnici osećaju prijatno i lepo, već doprinosi i uspešnijoj poslovnoj komunikaciji. Kvalitetna komunikacija vodi ka bržoj i lakšoj razmeni informacija, znanja i ideja, pronalaženju adekvatnih rešenja i donošenju dobrih poslovnih odluka.
Konferencijski prostor Windmolen sale opremljen je najmodernijom tehnologijom, brzim Wi-Fi internetom, vrhunskim ozvučenjem i odličnom rasvetom. Učesnicima su na raspolaganju: laptop, projektor, motorizovano platno za projektor sa daljinskim upravljačem, flip chart, prezenter, flomasteri, kao i drugi potrebni materijali i oprema. Kvalitetna zvučna izolacija garantuje neometan rad i tok poslovnog događaja. Idealnu temperaturu prostora, poželjnu za uspešan rad i prijatan boravak učesnika, obezbeđuje centralna klimatizacija, koja se po potrebi podešava za grejanje ili hlađenje.
Prednosti i benefiti
Poslovni događaji i skupovi su sastavni deo poslovanja svake uspešne kompanije. Organizuju se radi boljeg povezivanja i jačanja odnosa sa poslovnim saradnicima, partnerima i klijentima, izgradnje imidža, prezentacije usluga i proizvoda, predstavljanja poslovnih dostugnuća, razmene znanja itd.
Prednosti i benefiti organizacije poslovnog skupa na dobroj lokaciji, u prestižnom, vrhunski opremljenom poslovnom ambijentu su brojne jer ovakvi događaji oslikavaju i predstavljaju kompaniju domaćina.
Iz tog razloga, Windmolen konferencijska sala predstavlja savršen izbor za organizaciju uspešnog korporativnog događaja, koji će Vašu kompaniju predstaviti u najboljem svetlu. Smeštena u okviru renomiranog hotela Amsterdam u Beogradu, može se pohvaliti odličnom lokacijom u samom centru grada. Izgrađena reputacija i ugled koji sam hotel uživa, dodatno će doprineti jačanju ugleda i imidža organizatora skupa. Savršeno uređen i opremljen konferencijski prostor, pojačaće i učvrstiti dobar utisak i učinak skupa. Sjajna usluga profesionalnog osoblja i prateći sadržaji, poput prelepog restorana i spa centra, dodatni su bonus.