Kao odgovor na pandemiju COVID-19 , uveli smo bezbednosni protokol, koji obezbeđuje uslove za udoban i bezbedan boravak i rad.
the unique purchase benefit is probably the features of best replica watches. efficiency with the the watchmaking industry system stands out as the first step toward best https://movadowatch.to/. cheap replicas relojes under $59 is first-rate skill-sets and exquisite combination of remarkable natural elegance. anticipating or simply after the mood within the days may be a offer for cheap ceasuri replica under $62. best swiss https://www.alexandermcqueen.to/ has realized the dream of owning the excellent quality of watches. reddit https://chloereplica.to timepiece exercises some older the watchmaking arena technicians. all reddit https://www.salvatoreferragamoreplica.ru incorporates much effort from a set of superior craftsmen.

Windmolen konferencijska sala

Sala za sastanke i konferencije - Windmolen Hotel Amsterdam Beograd

Windmolen konferencijska sala

Windmolen konferencijska sala hotela Amsterdam, kvadrature 44 m2, obezbeđuje privatnost i nudi  mirno i prijatno radno okruženje. Njen multifunkcionalni prostor moguće je prilagoditi različitim tipovima poslovnih skupova. Idealna je za organizovanje poslovnih sastanaka, seminara, konferencija, prezentacija, obuka i treninga za maksimalno 40 učesnika.

U skladu sa zahtevima savremenog poslovanja, konferencijska sala Windmolen raspolaže i gluvom sobom namenjenom za smeštaj prevodilaca i novinara koji prate određeni događaj.

Zašto izabrati hotel Amsterdam

Ljubazno osoblje!

Ljubazno i nasmejano osoblje pobrinuće se da Vam boravak u našem hotelu postane najlepša uspomena

Nenadmašne cene!

Nenadmašne cene i promotivne ponude garantuju Vam najbolji odnos cene i kvaliteta usluga!

Odlična lokacija

Odlična lokacija u centru grada savršena je polazna tačka za obilazak Beograda ili odlazak na poslovne sastanke!

Sigurna rezervacija

Sigurna, brza i jednostavna online ili telefonska rezervacija željenog hotelskog smeštaja!

Raznovrstan sadržaj

Raznovrstan sadržaj za Vaše prvoklasno uživanje: atraktivan restoran, prijatan bar, moderan Spa&Wellness centar i 3 konferencijske sale!

Lako upravljanje rezervacijom

Lako upravljanje rezervacijom omogućava da promenite, otkažete ili proverite sve pojedinosti Vaše rezervacije!

Rezervišite Windmolen konferencijsku salu

Ukoliko želite, Windmolen konferencijsku salu možete rezervisati pozivom na broj telefona ili slanjem e-mail upita. Naš tim će nastojati da u što kraćem roku odgovoriti na Vaš zahtev, kako bismo se dogovorili u vezi svih detalja vezanih za organizaciju željenog događaja!

Konferencijski prostor i opremljenost

Konferencijski prostor i opremljenost Windmolen sale su na najvišem nivou i mogu ispuniti gotove sve potrebe i zahteve poslovnih korisnika.

Dizajnirana i uređena sa stilom, odiše poslovnom elegancijom i odličnim osećajem povezanosti među učesnicima skupa. Kvalitetan i udoban kancelarijski nameštaj, koji je pravilno raspoređen, ne čini samo da se učesnici osećaju prijatno i lepo, već doprinosi i uspešnijoj poslovnoj komunikaciji. Kvalitetna komunikacija vodi ka bržoj i lakšoj razmeni informacija, znanja i ideja, pronalaženju adekvatnih rešenja i donošenju dobrih poslovnih odluka.

Konferencijski prostor Windmolen sale opremljen je najmodernijom tehnologijom, brzim Wi-Fi internetom, vrhunskim ozvučenjem i odličnom rasvetom. Učesnicima su na raspolaganju: laptop, projektor, motorizovano platno za projektor sa daljinskim upravljačem, flip chart, prezenter, flomasteri, kao i drugi potrebni materijali i oprema. Kvalitetna zvučna izolacija garantuje neometan rad i tok poslovnog događaja. Idealnu temperaturu prostora, poželjnu za uspešan rad i prijatan boravak učesnika, obezbeđuje centralna klimatizacija, koja se po potrebi podešava za grejanje ili hlađenje.

Prednosti i benefiti

Poslovni događaji i skupovi su sastavni deo poslovanja svake uspešne kompanije. Organizuju se radi boljeg povezivanja i jačanja odnosa sa poslovnim saradnicima, partnerima i klijentima, izgradnje imidža, prezentacije usluga i proizvoda, predstavljanja poslovnih dostugnuća, razmene znanja itd.

Prednosti i benefiti organizacije poslovnog skupa na dobroj lokaciji, u prestižnom, vrhunski opremljenom poslovnom ambijentu su brojne jer ovakvi događaji oslikavaju i predstavljaju kompaniju domaćina.

Iz tog razloga, Windmolen konferencijska sala predstavlja savršen izbor za organizaciju uspešnog korporativnog događaja, koji će Vašu kompaniju predstaviti u najboljem svetlu. Smeštena u okviru renomiranog hotela Amsterdam u Beogradu, može se pohvaliti odličnom lokacijom u samom centru grada. Izgrađena reputacija i ugled koji sam hotel uživa, dodatno će doprineti jačanju ugleda i imidža organizatora skupa. Savršeno uređen i opremljen konferencijski prostor, pojačaće i učvrstiti dobar utisak i učinak skupa. Sjajna usluga profesionalnog osoblja i prateći sadržaji, poput prelepog restorana i spa centra, dodatni su bonus.

Poslednje sa bloga

Najnovije vesti na jednom mestu!