Kao odgovor na pandemiju COVID-19 , uveli smo bezbednosni protokol, koji obezbeđuje uslove za udoban i bezbedan boravak i rad.
the unique purchase benefit is probably the features of best replica watches. efficiency with the the watchmaking industry system stands out as the first step toward best https://movadowatch.to/. cheap replicas relojes under $59 is first-rate skill-sets and exquisite combination of remarkable natural elegance. anticipating or simply after the mood within the days may be a offer for cheap ceasuri replica under $62. best swiss https://www.alexandermcqueen.to/ has realized the dream of owning the excellent quality of watches. reddit https://chloereplica.to timepiece exercises some older the watchmaking arena technicians. all reddit https://www.salvatoreferragamoreplica.ru incorporates much effort from a set of superior craftsmen.

Van Gogh konferencijska sala

Sala za sastanke i konferencije -Van Gogh Hotel Amsterdam Beograd

Van Gogh konferencijska sala

Ukoliko Vam je potrebno kvalitetno mesto da organizujete poslovni sastanak, prezentujete i podelite ideje ili razmenite znanja, onda je Van Gogh konferencijska sala idealan izbor za Vas.

Karakterišu je poslovna elegancija, moderan korporativan nameštaj i vrhunska oprema, mir, tišina i privatnost. Multifunkcionalnim panelima Van Gogh sala je deljiva što, u skladu sa potrebama korisnika, omogućava i rad u grupama.

Pored konferencijskog prostora, na raspolaganju su i gluve sobe namenjene za smeštaj i rad prevodilaca i novinara.

Zašto izabrati hotel Amsterdam

Ljubazno osoblje!

Ljubazno i nasmejano osoblje pobrinuće se da Vam boravak u našem hotelu postane najlepša uspomena

Nenadmašne cene!

Nenadmašne cene i promotivne ponude garantuju Vam najbolji odnos cene i kvaliteta usluga!

Odlična lokacija

Odlična lokacija u centru grada savršena je polazna tačka za obilazak Beograda ili odlazak na poslovne sastanke!

Sigurna rezervacija

Sigurna, brza i jednostavna online ili telefonska rezervacija željenog hotelskog smeštaja!

Raznovrstan sadržaj

Raznovrstan sadržaj za Vaše prvoklasno uživanje: atraktivan restoran, prijatan bar, moderan Spa&Wellness centar i 3 konferencijske sale!

Lako upravljanje rezervacijom

Lako upravljanje rezervacijom omogućava da promenite, otkažete ili proverite sve pojedinosti Vaše rezervacije!

Rezervišite Van Gogh konferencijsku salu

Ukoliko želite, Van Gogh konferencijsku salu možete rezervisati pozivom na broj telefona ili slanjem e-mail upita. Naš tim će nastojati da u što kraćem roku odgovoriti na Vaš zahtev, kako bismo se dogovorili u vezi svih detalja vezanih za organizaciju željenog događaja!

Kapacitet i opremljenost

Adekvatan kapacitet i kvalitetna opremljenost sale za sastanke izuzetno su značajni za uspešnu organizaciju i realizaciju poslovnih skupova. Van Gogh konferencijska sala, maksimalnog je kapaciteta do 80 osoba. U zavisnosti od događaja, može ugostiti različit broj učesnika i biti uređena i organizovana u vidu: bioskopske (85 osoba), board (50 osoba) ili koktel postavke (85 osoba), u obliku slova U (45 osoba), slova T (40 osoba) ili učionice (65 osoba).

Konferencijski prostor opremljen je najsavremenijom tehničkom opremom vrhunskog kvaliteta, kao što su: projektor, motorizovano platno za projektor sa daljinskim, laptop, prezenter, flip chart, flomasteri i ostali neophodni materijali i oprema. Za neometan rad možete računati na odličnu zvučnu izolaciju, Wi-Fi konekciju savršenog protoka, vrhunsko ozvučenje i rasvetu. Centralna klima podesiva za grejanje ili hlađenje obezbeđuje, u svakom trenutku, idealnu temperaturu za boravak, rad i prijatan osećaj učesnika.

Odlična funkcionalnost i površina od 86 m2 čine je pogodnom za potrebe različitih tipova događaja. Predstavlja odličan odabir za održavanje poslovnih sastanaka, prezentacija, kompanijskih team building-a, edukacija, treninga, radionica, seminara, konferencija, simpozijuma i svih sličnih dešavanja.

Zašto odabrati?

Budite sigurni da će Vaši poslovni partneri, saradnici i klijenti biti oduševljeni prostorom Van Gogh konferencijske sale. Način i stil i na koji je konferencijska sala opremljena, u velikoj meri utiče na kreativnost, produktivnost, stvaranje ideja i kreiranje novih poslovnih vizija i strategija. Ovo je sala koja, svojim dizajnom, opremom i uređenjem, dodatno podstiče motivisanost za kvalitetan timski rad. U njoj ćete, u miru i sa velikim zadovoljstvom, moći da radite na svojim poslovnim projektima i sa lakoćom donostite značajne poslovne odluke.

Profesionalni tim hotela Amsterdam će se potruditi da izađe u susret svim Vašim zahtevima i da, na najbolji mogući način, zadovolji potrebe svih učesnika. Iskusno i ljubazno osoblje našeg hotela stoji Vam na raspolaganju tokom celokupnog boravka u njemu – pre, tokom, kao i po završetku događaja kojem prisustvujete.

Poslednje sa bloga

Najnovije vesti na jednom mestu!